Kariera



Magic Tours w greckiej branży turystycznej działa z powodzeniem już od 2011 roku. Zajmujemy się organizacją wycieczek fakultatywnych dla polskich turystów po Zakynthos, Kefalonii, Korfu i Peloponezie. W naszej pracy kierujemy się pasją i miłością do Grecji.

Tworzymy barwny i zgrany zespół złożony z osób ciekawych świata, pełnych pomysłów, wiedzy, kultury osobistej, niewyczerpanych zapasów pozytywnej energii, dobrego humoru, ale i autoironii. Poprzez naszą pracę chcemy dawać ludziom radość.

W związku z naszym dynamicznym rozwojem, na zbliżający się sezon turystyczny (kwiecień ­– październik), poszukujemy pracowników na następujących stanowiskach:

  • Pracownik biurowy
  • Animator sprzedaży
  • Pilot/przewodnik wycieczek

Jeśli i Ty chciałbyś stać się częścią załogi Magic Tours, nie czekaj i skontaktuj się z nami!

Poszukujemy osób:

  • pełnych pasji i motywacji do pracy
  • otwartych i komunikatywnych
  • rzetelnych i zaangażowanych
  • zainteresowanych Grecją
  • kochających podróże
  • gotowych spędzić kilka miesięcy pracując poza granicami kraju
  • odpowiedzialnych, uprzejmych, o wysokiej kulturze osobistej
  • kreatywnych, zorganizowanych i odpornych na stres
  • dobrze posługujących się językiem angielskim
  • posiadających doświadczenie w branży turystycznej

 

Oferujemy:

  • pełną wyzwań, dającą satysfakcję pracę w młodym, dynamicznym i zaangażowanym zespole
  • zdobywanie doświadczenia oraz szanse rozwoju zawodowego w turystyce
  • atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie finansowe i pozafinansowe
  • możliwość pracy i spędzenia kilku miesięcy poza granicami kraju, na jednych z najpiękniejszych wysp greckich
  • poznanie lokalnej kultury, tradycji i obyczajów
  • otwartość i indywidualne podejście

 

Zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach:

PILOT/PRZEWODNIK WYCIECZEK

  • Oprowadzanie turystów lub odwiedzających
  • Wskazywanie lokalnych atrakcji oraz przekazywanie informacji
  • Sprawowanie opieki nad turystami
  • Czuwanie nad sposobem i jakością świadczenia usług
  • Pomoc w budowie i rozwoju standardów pracy
  • Doskonalenie i rozwój swoich kompetencji zawodowych

 

PRACOWNIK BIUROWY

  • Kontakt z klientami i kooperantami przez wszystkie kanały dystrybucji (Internet, telefon, biuro stacjonarne)
  • Obsługa bieżących i zakładanie nowych rezerwacji
  • Wsparcie sprzedaży oferty biura
  • Prowadzenie dokumentacji i rejestracja sprzedaży
  • Organizacja pracy biura
  • Tworzenie, doskonalenie i aktualizacja standardów pracy

 

ANIMATOR SPRZEDAŻY

  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
  • Prezentacja oferty i sprzedaż wycieczek zgodnie ze standardami firmy
  • Kompleksowa obsługa klientów przez wszystkie kanały dystrybucji (Internet, telefon, biuro)
  • Wsparcie pracy biura i rejestracja sprzedaży
  • Tworzenie, doskonalenie i aktualizacja standardów pracy

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Osoby chcące dołączyć do zespołu Magic Tours prosimy o kontakt mailowy.

kariera@magictours.pl

W wiadomości prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.